Apotheek




Een jonge kerel stapt de apotheek binnen om condooms te kopen. De apotheker zegt dat er verschillende verpakkingen bestaan en vraagt de jongeman of hij er 3, 6 of 12 wilt.

"Wel," zegt de kerel, "ik ken dit meisje nu al een tijdje en vanavond dineren we samen met haar ouders en daarna gaan we uit. En vanavond gaat het gebeuren, daarom dat ik condooms wil, het is echt een lekker ding, en ik ben zeker dat ze er geen genoeg zal van krijgen dus geef me maar een grote verpakking van 12 condooms.

Later op de avond, zit hij samen aan tafel met zijn vriendinnetje en haar ouders.

Er wordt hem gevraagd of hij de zegen wil geven over de maaltijd. Hij slaat de handen in elkaar en begint te bidden, te bidden, te bidden. Er komt bijna geen eind aan.

Als hij dan toch eindelijk is uitgeraast zegt zijn vriendinnetje zacht: "Je hebt me nooit verteld dat je zo gelovig bent?"

Hij fluistert terug: "Jij hebt me nooit verteld dat je vader apotheker is!"