Mobiele telefoon






Een aantal mannen is zich aan het omkleden op de golfclub wanneer er een mobiele telefoon afgaat en één van hen begint te praten. Natuurlijk luistert de hele kleedkamer mee met het gesprek.

Man; Hallo?

Vrouw: Hoi schat, ben je nog op de golfclub?

Man: Ja.

Vrouw: Ik ben nog in het winkelcentrum en heb net een hele mooie jurk gezien, maar hij kost meer dan 800 euro. Wel wat duur hé?

Man: Ach als je het mooi vindt koop je het maar.

Vrouw: En ik ben ook nog even bij de garage langs geweest en er stond een schitterende Mercedes sport te koop. Wat een auto!

Man: Wat kostte die?

Vrouw: 78.000 euro! Maar een plaatje.

Man: Maar voor die prijs wil ik hem wel compleet hebben en leren bekleding.

Vrouw: Ok dat regel ik wel,  oh ja nog iets, dat huis wat we vorig jaar hadden bekeken staat nu weer te koop, voor ruim 900.000 euro!

Man: Geweldig, breng maar een bod uit maar ding wel wat af hé?

Vrouw: Goed ga ik doen, je hoort het vanavond wel, kusjes, ik hou van jou.

Man: Doei, ik hou van jou!

De man beeindigt het gesprek en alle mannen in de kleedruimte kijken hem met grote ogen aan.

Dan vraagt de man: Weet iemand misschien van wie deze mobiele telefoon is?